ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.metrometro.gr.
Ακύρωση παραγγελίας
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.metrometro.gr., έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 10:00π.μ.της επόμενης ημέρας από την παραγγελία σας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την Εταιρεία εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται, αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της Εταιρείας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η Εταιρεία την έχει ήδη εισπράξει, τότε η Εταιρεία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη, αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την Εταιρεία (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας, όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην Εταιρεία), τότε η Εταιρεία υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος ποσού σε βάρος του πελάτη.
Υπαναχώρηση/Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής του. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε και την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μέσα σε μία εβδομάδα, από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν, με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής, στην οποία περίπτωση η εταιρεία μας θα σας καταθέτει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που κάτι έχει εμφανή ελαττώματα, όπως παραφασάδες, σκισίματα, ενώματα κτλ. ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελίας σας (διαφορετικός κωδικός), έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος. Αναλυτικά για να είναι εφικτή η επιστροφή θα πρέπει: α. Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί και β. Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση. Αντίθετα, εφ’ όσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας επιβαρύνουν την Εταιρεία. Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της. Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς βαρύνει αποκλειστικά εσάς. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.